joi, 27 martie 2008

Ce sa faci in vacanta?

Agentiile de turism spun ca ai putea sa faci multe in vacanta...acum totul depinde de ce buget dispui. Poti sa alegi un circuit in Portugalia(min 400 de euro), sau chiar in Tunisia si Egipt intr-o croaziera pe Nil. Cine nu ar vrea o astfel de vacanta! Eu una m-am gandit deja ca as vrea sa merg intr-o croaziera in Caraibe(700 de euro) sau pe Coasta de Azur. Acum pot doar sa-mi imaginez acest circuit:)...se pare ca ofertele de la targul de turism mi-au adus un apetit pt investitii in calatorii!

4 comentarii:

Roxx spunea...

heeee o vacanta in caraibe as vrea si eu :D sa nu mai zic ca nu m-ar supara deloc o excursie in bora bora!!!

La piccola Milanese spunea...

Mergem la Lisabona, am eu un prieten acolo :-)

Mira spunea...

Am gasit solutia pt banchet se pare..din start doua oferte! Cum sa nu, mergem in Bora Bora si apoi in Lisabona:*

La piccola Milanese spunea...

i agree ! ne putem inscrie si pt milano...got lots of friends there too...and then rome :))..and then sicily ... :D